Nilfisk Neo rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk Neo rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Azurak_01 26-05-2014
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

Heb dit toestelletje nu enkele weken in mijn bezit en ik moet zeggen dat ik voor deze prijs geen betere had kunnen verkrijgen qua zuigkracht (aanbieding ibood).

Toestel behoud zijn zuigkracht erg goed (elke stofzuiger met stofzak verliest zuigkracht) maar het viel me hier goed mee, heb geen hond dus enkel stof en zand wat we van de tegels opzuigen.

De bouwkwaliteit viel mij echter een beetje tegen, de wieltjes zijn van rubber gecoat plastiek en voelen niet echt degelijk aan (al voel ik dat niet als het toestel over de vloer heen gaat).

De hendel om hem op te pakken heeft ook niet echt goede een goede nadruk gelaten. Voelt los aan en lijkt erg los te zitten.

Maar al bij al loopt hij soepel over de tegels de wij hebben en de lengte van de kabel is voor ons appartement 97 m² lang genoeg).

Tanguyvd 22-05-2014
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

Klein en lichtgewicht is dus super handig (voor op 't verdiep)
Hij voelt niet te plastiekachtig aan, lees, is van stevige makelij. Het voetstuk is smal (handig voor in kleine plaatsten, tussen kasten, rekken, stoelen). Maar het zou me verbazen dat hij meer dan 20 jaar zou mee gaan, zoals mijn andere robuuste R2D2 uit de jaren stilletjes (die het nog steeds doet)

caersbart 20-05-2014
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

Goede lichte stofzuiger met gemakkelijk handvat. Het snoer mocht iets langer en komt er soms moeizaam uit. Stofzuiger is licht maar kantelt ook snel om. Voor de rest prima beestje :-)

Nirvie 19-05-2014
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

De Nilfisk Coupe Neo is eigenlijk de ideale stofzuiger voor pas samenwonenden. Door zijn kleine gestalte volgt hij je in elke hoek van je woning en neemt hij al het aanwezige stof mee dankzij zijn 2000 watt sterke motor.

Nilfisk heeft daarnaast ook gedacht aan astma- en allergie patiënten. Dankzij zijn geïntegreerde HEPA-filter wordt de ernst van deze kwaaltjes ingeperkt.

Het is ook interessant om te vermelden dat deze kleine Nilfisk ook uitblinkt in veelzijdigheid. Je kan dankzij zijn telescopische arm gemakkelijk de lengte verstellen, waardoor je net iets gemakkelijker dat moeiljk te bereiken plekje kan stofzuigen. De stofzuiger wordt geleverd met twee handige opzetstukken die dit stofzuigertje nog wat veelzijdiger maken. Anderzijds is hij door een handvat dat je makkelijk omhoog kan brengen ook nog makkelijk mee te nemen. En als je dan klaar bent haak je de arm gewoon in het hiervoor voorziene haakje, waardoor hij ook niet te veel plaats inneemt in je berging.

Kort samengevat ben ik zeer tevreden met deze stofzuiger en zou ik hem aan iedereen aanbevelen. Niet twijfelen, kopen!

Hondengans 19-05-2014
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

Alles samengenomen gewoonweg goede bang for the buck. Qua mogelijkheden moet je niet ver zoeken natuurlijk, het vermogen is regelbaar, je kopstuk kan met of zonder borstel en de steel is (wel enorm gemakkelijk) te verlengen voor die verdere plekjes.

Pas op, het is een enorm kleine stofzuiger. Ik vind dit een voordeel voor deze in mijn klein huis te kunnen gebruiken, het staat hier goed vol en zo kan ik hem makkelijk constant in één hand houden, maar rollen doet die ook heel vlotjes. Natuurlijk heb je dan als nadeel dat er gewoonweg minder stof in kan. Ik kom persoonlijk wel lang toe met één stofzak en duur zijn ze niet als je passend B-merk vindt (in de blokker bv.). Qua zuigkracht merk je niet dat je een kleinere stofzuiger hebt.

Het toestel steekt goed in elkaar, voelt licht zonder in te boeten aan stevigheid. Ik heb de stofzuiger natuurlijk maar een maand, dus kan me niet geweldig uitspreken over duurzaamheid. Afgaande op andere reviews las ik dat deze lang mag meegaan en dat verwacht ik er ook van, anders mag de garantie zijn werk doen.

Voor weinig geld heb je een kleine stofzuiger, die de zuigkracht heeft van wel wat grotere modellen, tof aanvoelt en gebruiksvriendelijk is. Omdat hij net zo licht is, voelt stofzuiger minder als een karwei aan, ideaal dus.

Johan Cnockaert 19-05-2014
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

Doet wat moet. Fijn, licht en handig toestel. Volledig in lijn met de verwachtingen en zoals alle door mij gekende producten van Nilfisk.

Qweety1978 19-05-2014
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

super compacte (bijkomende) stofzuiger. Spijtig dat je hem moeilijk rechtop kan dragen (handvat zit dan aan de onderzijde!) Voor de rest zeer tevreden van de prestaties.

Barbu 19-05-2014
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

Er mogen nog een paar accessoires bij zijn vind ik.Iets te veel lawaai.Ook een paar extra stofzakken mag wel.

flikken58 19-05-2014
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

Klein,krachtig en handig, spijtig van de korte kabel.
Verder zeer tevreden over het toestel. Zeer licht dus ideaal voor mensen die rugproblemen hebben .

bdp750 19-05-2014
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

Enkele weken geleden bij iBood aanbieding deze Nilfisk nogmaals gekocht, nu voor dochter.
Pluspunten: licht, goed draagbaar op bv trap; zuigt het stof goed op, prijs valt best mee.
Minpunten: nogal hoog model, valt soms op zijn zijkant indien onzacht behandeld; snoer mocht iets langer zijn, moeten in onze leefkamer de stekker telkens eens versteken (op zich niet zo erg natuurlijk).
Kleine stofzakken, maar goedkoop verkrijgbaar bij Action.
Na ongeveer twee jaar meer lawaai en verminderde zuigkracht, mogelijk door het opzuigen van bouwstof?
Al bij al geen slechte koop, zouden er anders geen tweede gekocht hebben.

penderci 19-05-2014
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

Deze kleine maar fijne stofzuiger is erg krachtig. De stroomkabel mocht misschien wat langer zijn, maar voor de rest is dit een zeer degelijke stofzuiger. Zeker voor de prijs die we ervoor betaalden.

gvh09 19-05-2014
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

heel compacte stofzuiger met krachtige motor en heel wendbaar door zen wieltje vooraan...
handige opberg mogelijkheden

djt5901 19-05-2014
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

De stofzuiger voldoet aan onze vereisten.

Voor gebruiksgemak een 7 omdat het snoer soms net iets te kort is.